▲Deltar i en tävling▲


▲ ▲ L I N D A ▲

allt bra? :)

2012-05-22 ▲ 20:24:56
URL: http://xiaos.blogg.se/


L Ä S _ I N N A N _ D U _ K O M M E N T E R A R ! ! !

F O T O G R A F E R I N G:
- Funderingar om min foto utrustning? [KOLLA HÄR]
- Alla bilder på bloggen är fotograferade av mig! INGEN KOPIERING ÄR TILLÅTEN!
- Jag redigerar mina bilder i PhotoScape.

B L O G G E N:
- Jag gör min design själv.
- Jag kanske gör gratis bloggdesigner, det beror på om jag har tid.
- Alla frågor är välkommna! skriv gärna din blogg så kan jag lättare svara på din fråga.
- Jag har valt att vara liite privat i min blogg och inte skriva allt för mycket om mig själv.
- Inga anonyma komentarer godkäns!




▲ N A M N:
K O M _ I H Å G _ M I G ?

▲ M A I L: (publiceras ej)

▲ U R L / B L O G G:

▲ D I N _ K O M M E N T A R:

Trackback